Informatii Transfer Arad-Timisoara sau Budapesta Aeroport
Tocmai am aterizat. Cum mă întîlnesc cu şoferul Crys Trans? Aţi efectuat formalităţile vamale şi v-aţi preluat bagajele. La poarta de ieşire vă va aştepta şoferul dumneavoastra, cu o pancarta cu numele dumneavoastra.
Dacă din diverse motive (dificultăţi vamale sau probleme cu bagajul dumneavoastra.), va dura mai mai mult de jumătate de oră, vă rugăm să ne anunţaţi telefonic.
În caz că întârziaţi mai mult de o jumătate de oră fără să ne anunţaţi acest lucru, ne vedem obligaţi să anulăm rezervarea dumneavoastra, din respect pentru ceilalti pasageri.
Dacă la poarta de ieşire nu vă întâlniţi cu şoferul, vă rugăm să îl aşteptaţi în sala de aşteptare, deoarece este probabil ca acesta să fie la un alt terminal, pentru a prelua un alt pasager, după care va veni în cel mai scurt timp, în sala de aşteptare a terminalului dvs.
Ce trebuie să fac dacă aştept de mai mult de 30 minute în sala de aşteptare? Vă rugăm să ne contactaţi la numarul de telefon +40 0745783913.
Daca zborul dumneavoastra s-a anulat, ori s-a modificat ziua aterizării si numai aveti nevoie de transfer de la aeroport.Vă rugăm să ne anunţaţi telefonic în cel mai scurt timp posibil !
La stabilirea orei de preluare va rugam sa luati in considerare durata transferului de la adresa de preluare (locuinta, hotel sau birou) la aeroportul Budapesta, tinand cont de conditiile meteo si de trafic precum si de cerintele companiilor aeriene referitoare la durata formalitatilor.
In cazul in care pasagerul constata o decalare sau intarziere de zbor sa ne anunte cat mai repede posibil telefonic, in vederea optimizarii imediate a transferului.
Pentru a face o rezervare online, va rugam sa completati corect formularul de la pagina (Rezervare/Book), de asemenea, puteti face o rezervare la numarul de telefon: +40 0745783913
Rezervarile online se fac cu cel putin 1-2 zile inaintea decolarii /aterizarii. Toate rezervarile online sau telefonice vor fi confirmate de catre noi.
Puteti face acest lucru utilizand formularul online, telefonic sau prin email. La momentul rezervarii va rugam asigurati-va ca aveti toate informatiile zborului data/ora.
Daca aveti orice fel de întrebări sau doriti informaţii suplimentare, nu ezitaţi să ne contactaţi!
Dacă din diverse motive (dificultăţi vamale sau probleme cu bagajul dumneavoastra.), va dura mai mai mult de jumătate de oră, vă rugăm să ne anunţaţi telefonic.
În caz că întârziaţi mai mult de o jumătate de oră fără să ne anunţaţi acest lucru, ne vedem obligaţi să anulăm rezervarea dumneavoastra, din respect pentru ceilalti pasageri.
Dacă la poarta de ieşire nu vă întâlniţi cu şoferul, vă rugăm să îl aşteptaţi în sala de aşteptare, deoarece este probabil ca acesta să fie la un alt terminal, pentru a prelua un alt pasager, după care va veni în cel mai scurt timp, în sala de aşteptare a terminalului dvs.
Ce trebuie să fac dacă aştept de mai mult de 30 minute în sala de aşteptare? Vă rugăm să ne contactaţi la numarul de telefon +40 0745783913.
Daca zborul dumneavoastra s-a anulat, ori s-a modificat ziua aterizării si numai aveti nevoie de transfer de la aeroport.Vă rugăm să ne anunţaţi telefonic în cel mai scurt timp posibil !
La stabilirea orei de preluare va rugam sa luati in considerare durata transferului de la adresa de preluare (locuinta, hotel sau birou) la aeroportul Budapesta, tinand cont de conditiile meteo si de trafic precum si de cerintele companiilor aeriene referitoare la durata formalitatilor.
In cazul in care pasagerul constata o decalare sau intarziere de zbor sa ne anunte cat mai repede posibil telefonic, in vederea optimizarii imediate a transferului.
Pentru a face o rezervare online, va rugam sa completati corect formularul de la pagina (Rezervare/Book), de asemenea, puteti face o rezervare la numarul de telefon: +40 0745783913
Rezervarile online se fac cu cel putin 1-2 zile inaintea decolarii /aterizarii. Toate rezervarile online sau telefonice vor fi confirmate de catre noi.
Puteti face acest lucru utilizand formularul online, telefonic sau prin email. La momentul rezervarii va rugam asigurati-va ca aveti toate informatiile zborului data/ora.
Daca aveti orice fel de întrebări sau doriti informaţii suplimentare, nu ezitaţi să ne contactaţi!
Transfers from Arad to Timisoara airport & Budapest airport
I just landed. How do I meet the Crys Trans driver? You have completed the customs formalities and collected your luggage. Your driver will be waiting for you at the exit gate with a sign with your name on it.
After landing our dedicated driver will be waiting for you with the name board showing your name. Return transfer is also available.
If for various reasons (customs difficulties or problems with your luggage.), it will take more than half an hour, please let us know by phone.
If you are more than half an hour late without notifying us, we will be forced to cancel your reservation out of respect for the other passengers.
If you do not meet the driver at the exit gate, please wait for him in the waiting room, as he is likely to be at another terminal to pick up another passenger, after which he will come shortly, in the waiting room of your terminal
What should I do if I wait more than 30 minutes in the waiting room? Please contact us at phone number +40 0745783913.
If your flight has been canceled or the landing day has changed and you only need a transfer from the airport, please call us as soon as possible!
When determining the pick-up time, please consider the duration of the transfer from the pick-up address (home, hotel or office) to Budapest airport, taking into account the weather and traffic conditions as well as the requirements of the airlines regarding the duration of the formalities.
If the passenger notices a delay or flight delay, he should notify us by phone as soon as possible, in order to optimize the transfer immediately.
To make an online reservation, please fill in the form correctly on the page (Reservation/Book), you can also make a reservation on the phone number: +40 745 783 913
Online reservations are made at least 1-2 days before take-off/landing. All online or telephone reservations will be confirmed by us.
You can do this using the online form, by phone or by email. At the time of booking, please make sure you have all the flight date/time information.
If you have any questions or want additional information, do not hesitate to contact us!
After landing our dedicated driver will be waiting for you with the name board showing your name. Return transfer is also available.
If for various reasons (customs difficulties or problems with your luggage.), it will take more than half an hour, please let us know by phone.
If you are more than half an hour late without notifying us, we will be forced to cancel your reservation out of respect for the other passengers.
If you do not meet the driver at the exit gate, please wait for him in the waiting room, as he is likely to be at another terminal to pick up another passenger, after which he will come shortly, in the waiting room of your terminal
What should I do if I wait more than 30 minutes in the waiting room? Please contact us at phone number +40 0745783913.
If your flight has been canceled or the landing day has changed and you only need a transfer from the airport, please call us as soon as possible!
When determining the pick-up time, please consider the duration of the transfer from the pick-up address (home, hotel or office) to Budapest airport, taking into account the weather and traffic conditions as well as the requirements of the airlines regarding the duration of the formalities.
If the passenger notices a delay or flight delay, he should notify us by phone as soon as possible, in order to optimize the transfer immediately.
To make an online reservation, please fill in the form correctly on the page (Reservation/Book), you can also make a reservation on the phone number: +40 745 783 913
Online reservations are made at least 1-2 days before take-off/landing. All online or telephone reservations will be confirmed by us.
You can do this using the online form, by phone or by email. At the time of booking, please make sure you have all the flight date/time information.
If you have any questions or want additional information, do not hesitate to contact us!
Servicii de Transport Privat
Transport privat in tara sau strainatate Beneficiezi de toate conditiile necesare calatoriei si esti in siguranta cu soferii nostri profesionisti! Cursele in regim de transport privat se realizeaza cu microbuz 8+1, autoturism 3+1, in functie de numarul de persoane sau preferintele clientului.